Monday, November 21, 2011

rindu perlu dicanang

Assalamualaikum.
Ramai  pulak orang yang saya rindu, bila kita rindu orang tu, perlukah kita beritahu  orang itu yang kita sedang merinduinya? Orang yang soleh tentunya merindukan perjuangan dan Rasulullah.Orang yg tak soleh macam saya hari2 rindu sahabat-sahabat, ahli keluarga yang jauh dimata.

Kalau dulu, saya selalu rindu dia, sekarang rindu juga;
afrina saffiyah bt muhammad kamarul ariffin

cuma sekarang bertambah seorang lagi yang perlu dirindui.
                                                        naqib izzudin b mohd najmi

Orang kata kalau kita mimpi seseorang, maknanya org itu rindukan kita. wah, sama2 rindu.
Sekarang saya rindu sahabat2 masa disekolah dahulu. Tak tahulah kenapa saya sangat segan nak contact mereka,tapi mujurlah ada juga saya contact sahabat2 yang pernah sekelas. Tidaklah terasa "jauh" sangat, sebab orang tak popular, lagilah orang tak ingat.=)
Oklah, masa kerja menimbun inilah, tangan gatal nak tulis kat blog.
Moga saya makin matang macam orang lain.

No comments: