monolog dalaman

Wednesday, September 02, 2009

1)saya cuba untuk tingkatkan keyakinan pada diri sendiri
2)ramadhan berlalu tanpa kita sedari atau tak,saya mula2 semangat,sekarang ?hurm.sedih betul tak dapat solat terawih kat surau murni.
3)bila nak buat sesuatu yang jahat waktu ramadhan nie,khususnya,ingatlah "inni soim"-maksudnya,aku sedang berpuasa nie.
4)saya telah menjadi musuh kepada diri sendiri,syaitan kena rantai,abistu siapa punya angkara ajak saya buat jahat ni?jawapannya-diri sendiri.
5)hidup ini kena bertolak ansur dengan orang lain.jangan pentingkan diri sendiri.
6)saya ada banyak kerja,tapi kenapa saya macam orang tak banyak kerja(suka main-main)
7)saya risau,final year project.
8)hati saya mudah kecik sekarang,macam dulu2.
9)nyahlah dikau dari hidupku wahai makhluk x bernyawa.
10)saya memang jahat,waktu ramadhan pun beria tengok cerita Nur Kasih.
11)kenapa hilang semua link blog ni?penat je saya buat.
doakan saya berjaya.
best jugak kalau dapat arkitek beriman...berangan je lebih.

1 comments:

日月神教-任我行 said...
This comment has been removed by a blog administrator.